Acceso Profesionales

Acceso Profesionales

Acceso Profesionales

Acceso Profesionales

CURS BONIFICAT AULA VIRTUAL "TRACTAMENT FISCAL DE LES DIETES I ASSIGNACIONS PER A DESPESES DE LOCOMOCIÓ I DESPESES NORMALS DE MANUTENCIÓ I ESTADA"- NOVEMBRE 2024-

Barcelona a 21/06/2025

AULA VIRTUAL

 

 

Estimats companys i companyes,

En el marc del sistema bonificat de formació contínua, el Col·legi de Graduats Socials de Barcelona ha organitzat un nou curs sobre TRACTAMENT FISCAL DE LES DIETES I ASSIGNACIONS PER A DESPESES DE LOCOMOCIÓ I DESPESES NORMALS DE MANUTENCIÓ I ESTADA.

Dades del curs:
Durada:
 4 hores.
Dates: 5 de novembre de 2024.
Horari: 15:30 a 19:30hrs. 
Aula Virtual. Funcionament: Cada alumne rebrà el dia anterior a l'inici del curs, un mail amb les claus d'accés i el link de la plataforma virtual. Dins de la plataforma accedireu a les sessions de videoconferència programades, que es realitzaran els dies indicats de forma sincrona. També tindreu disponible el material didàctic del curs per poder-vos-ho descarregar.
Entrega de formularis d'inscripció: Fins dijous 31 d'octubre.

Preu: 100€
Preu col.legiats i col.laboradors: 65 €
El preu inclou la gestió de la bonificació del curs a través de FUNDAE. Les empreses que apuntin als seus treballadors/es en règim general podran recuperar  parcialment l'import del curs (si tenen crèdit disponible) a través del pagament de les quotes de la seguretat social.

Docent:

Sr. Jordi Ballonga.
Tècnic de la AEAT (coordinador en Campanya de Renda). Professor associat de la UAB en matèria de fiscalitat.  

 

Programa del curs:
 

OBJECTIU GENERAL  

El curs pretén analitzar el tractament fiscal en relació amb la locomoció, manutenció i estada per compte d'altre i pròpia.  

CONTINGUTS

1. Concepte de desplaçament laboral/professional.

2. Norma fiscal aplicable als treballadors per compte d'altri en relació amb la locomoció, la manutenció i l'estada.

3. Norma fiscal aplicable als treballadors per compte propi en relació amb la locomoció, la manutenció i l'estada. 

4. Persona obligada a justificar la concurrència dels desplaçaments laborals. 

 

 L’import del curs es carregarà a l’inici d’aquest en el número de compte del col.legiat. En el cas que s'anul·lés la plaça en les 48 hores anteriors a l'inici del curs, es carregarà el 50% de l'import.

Per qualsevol dubte pot contactar amb Silvia Muñoz a través del mail silvia@graduados-sociales.com.

Esperant que sigui del vostre interès, rebeu una forta abraçada.

Col·legi de Graduats Socials de Barcelona

Para inscribirse en este curso, ha de clicar aquí.