• ¿Quiénes somos?
  • Acceso Profesionales
  • Bolsa de Trabajo
  • T. de Anuncios
  • Ventanilla Única
  • Transparencia
  • CONTACTO
  • Acceso Profesionales

    Acceso Profesionales

    CURS BONIFICAT. MOBILITAT INTERNACIONAL DE TREBALLADORS: FISCALITAT I OBLIGACIONS DE L'EMPRESA

    Barcelona a 22/10/2026

     

    Proporcionar als professionals les eines necessàries per detectar i analitzar les principals implicacions fiscals derivades de la mobilitat internacional de treballadors, tant en els desplaçaments d’entrada com de sortida d’Espanya i en situacions de teletreball transfronterer, així com identificar les obligacions que se’n deriven per a l’empresa.

    📅 Dades clau:

    Data: 10, 17 i 24 de novembre de 2026
    Horari: 9:30 a 12:30h.
    Durada: 9 hores
    Modalitat: Aula virtual en directe.
    Tipus de curs: Bonificat

    👥 A qui s’adreça:

    Assessors fiscals i comptables. Personal de departaments d'administració i finances.  

    📚 Contingut: 

    1.- Residència fiscal del treballador: criteris de residència, canvis de residència durant l’any,conflictes de doble residència i aplicació dels convenis per evitar la doble imposició.

    2.- Treballadors que es desplacen a Espanya: règim especial d’impatriats (Llei Beckham), requisits, col·lectius inclosos, tributació, durada, obligacions formals i extensió a determinats familiars.

    3.- Treballadors que es desplacen a l’estranger: tributació del treballador i exempció de l’article 7.p) LIRPF. Requisits, límit, treballs per a entitats no residents, càlcul i documentació acreditativa.

    4.- Aspectes pràctics de l’expatriació: aplicació dels convenis, retribucions en contextos internacionals, retencions i principals qüestions que cal revisar abans, durant i després del desplaçament.

    5.- Teletreball internacional i noves formes de mobilitat: treball des d’Espanya per a empreses estrangeres, treball des de l’estranger per a empreses espanyoles i teletreballadors de caràcter internacional.

    6.- Obligacions de l’empresa i casos pràctics: retencions, incidència en nòmina, obligacions formals i coordinació amb Seguretat Social. Resolució de supòsits d’impatriats, expatriats i teletreball transfronterer.


    Docent:

    Sra. Laura Andreu.

    Advocada fiscalista. Fundadora de LAR Advisory. Llicenciada en Dret.

    💰 Preu:

    · General: 200 €
    · Col·legiats i col·laboradors: 140€
      Inclou la gestió de la bonificació FUNDAE.
    · Pagament i anul·lacions: L’import del curs es carregarà a l’inici al compte del col·legiat/ada.
      Les anul·lacions dins les 48 hores prèvies comportaran el càrrec del 50% de l’import.

    📝 Inscripcions:

    Data límit: Dijous 5 de novembre

    Funcionament: El dia abans de l’inici del curs rebràs un correu amb les claus d’accés i l’enllaç a la plataforma virtual.
    Podràs seguir les sessions en directe i descarregar el material didàctic del curs.

    📩 Per a qualsevol consulta:
    Silvia Muñoz – Departament de Formació
    formacioiestrangeria@graduados-sociales.com

    Inscriu-t’hi i millora les teves competències amb una formació pràctica, especialitzada i actualitzada.

    T’hi esperem!

    I·lustre Col·legi de Graduats Socials de Barcelona, Girona i Lleida.

     

    Para inscribirse en este curso, ha de clicar aquí.